Selidbe firmi
Selidba poslovnog prostora znači mnogo više posla od selidbe stana ili kuće. Intenzivnije planiranje je stoga neophodno za nesmetano odvijanje projekta selidbe poslovnog prostora. To pomaže da se vreme selidbe skrati i da posao nesmetano teče na drugoj lokaciji što pre.
Najbolji način selidbe poslovnog prostora je zato angažovanje profesionalaca SMAJLI SELIDBE. Naši radnici za selidbe su se specijalizovali za selidbe poslovnih prostora koje završavaju u minimalnom vremenskom periodu. SMAJLI SELIDBE ima optimalne cene za preduzeća kojima trebaju što hitnija rešenja za selidbu poslovnog prostora.
Za selidbu poslovnog prostora, neophodno je angažovanje kako radnika, tako i vozila za selidbe. SMAJLI SELIDBE raspolaže i jednim i drugim resursima i uvek je tu, kako za stare, tako i za nove klijente. Mi ne biramo vrstu poslovnog prostora koji treba preseliti. Možete biti sigurni u svoj izbor da sarađujete sa profesionalcima iz SMAJLI SELIDBE, kako bi stvari nastavile nesmetano da se odvijaju na vašoj novoj lokaciji što je pre moguće. Preporučujemo samo da vaši zaposleni spakuju svoje lične dokumente i predmete sa svog radnog mesta, odnosno stola i to je sve. Ostalo je naša briga.
Da bi se izbegao haos i zbrka na novoj lokaciji, poslodavac, odnosno naručilac selidbe poslovnog prostora, može da postavi na novoj lokaciji istog pojedinca koji je nadgledao pakovanje na staroj lokaciji i time pojednostavi raspoređivanje i raspakivanje.
Najvažniji faktor u selidbi poslovnog prostora je vreme, pa obavezno planirajte unapred barem tri do četiri meseca ako planirate da preselite celu firmu. Samo na taj način može se postići savršena i sveobuhvatna priprema i samo na taj način svi zaposleni i odgovorni mogu se optimalno pripremiti za predstojeće promene.